søndag den 11. marts 2012

Så blev vaffel jernet fundet.........

Og må sige at det lå et mystisk sted......... Nemlig i bunden af den kiste, hvor jeg har sygrej, som  jeg ikke bruger så tit.......

 Og straks måtte der røres en hurtig dej sammen.. Skulle ud af døren.. Men måtte da lige prøve om det virkede...

Hurtige vafler :

4 æg
4 spiseskeer med top , hvedemel
2 spsk sukker
1½ tsk vanillie
½ tsk bagepulver
revet skral af en citron
25-30 g smeltet smør
og så piskefløde til det havde den rette "tykkelse" ca 2-3 dl tror jeg ..

Nåede lige at få dem færdige inden det var ud af døren tid.. Og fik pakket en mad kurv til Fruen min ,som er på arb...

4 kommentarer:

  1. Uhmm vafler er bare lækkert og det ser ud til at det virkede fint:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, det virkede lige som det skulle ...Og ja.. vafler er jo utrolig hurtigt at lave..

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  2. ja det var da et pudsigt sted at finde den thi hi. Vafler er bare godt .... skal have en 11 årig hele næste weekend, så måske hun ville synes det var et hit, hvis vi laver vafler

    SvarSlet
  3. Det var kun fordi jeg skulle lede efter en dims til mit strygejern at det blev fundet ... :-9

    Tror de fleste kan lide vafler og man bestemmer jo selv hvad man evt vil have til ..

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet