tirsdag den 13. marts 2012

Jeg har vundet ...ret så meget ...........

NEW YORKER BY HEART  Har på sin facebook side haft en konkurrence kørende, man skulle skrive 3 krydderier som man var glad for.. Tror jeg nok det var .....

Og jeg VANDT.......... Helt vildt... I dag skulle pakken så hentes på posthuset.....


Må indrømme at jeg lurede noget da han satte den kæmpekasse op på skranken..... Men tjaa der stod mit navn på , så det måtte jo være rigtig........

Kassen var fuld af dejligheder....... Mange kender jeg rigtig godt og de bor fast i mit køkken , men der er bestemt også nye ting i, som jeg glæder mig til at prøve......


Ser det ikke bare super lækkert ud ?

Føler mig MEGET heldig, 1000 TAK for den meget fine præmie Birthe......

12 kommentarer:

  1. Wauw, sikke en præmie :) En virkelig flot gave hun fik stablet på benene der hende Birthe :)

    SvarSlet
  2. Ja det er helt vildt... Nu er begge unger kommet hjem og har sagt WOUUUW

    SvarSlet
  3. Hold da op - hvor er det flot. Sikke en masse spændende ting der skal afprøves :-)

    SvarSlet
  4. Så skal der gang i gryderne ;-)

    SvarSlet
  5. Hold da op, det var da overvældende! Stort tillykke:-)

    SvarSlet
  6. Sikke en overvældende gave.
    Så er det virkelig spændende at vinde !

    SvarSlet
  7. Ih, hvor er jeg glad for at du kunne lide præmien :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  8. Tillykke med præmien :) det var da skønt!!

    SvarSlet
  9. Heldige asen - sikke en mega præmie :-) Tillykke

    SvarSlet