lørdag den 31. december 2011

Godt nytår alle sammen

Så er endnu et år tæt på at være gået, vil gerne takke Jer læsere for Jeres søde kommentarer igennem året, det er dejligt at få noget feed back, på det man laver.

Håber I er friske på at læse med i 2012, jeg glæder mig i hvert fald til at se hvad der sker rundt omkring i blog land.

Har lige nået at få bagt kransekage stykker, som lige om lidt skal leveres til vores forældre.

Billed er genbrug da min mobil er død.


Opskriften er den jeg altid bruger har dog i år ikke lavet kransekage konfekt.

Rigtig godt nytår

Hyggehygge
Marianne

3 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår til dig og dine :-) Jeg glæder mig til at følge din blog i det nye år.

    SvarSlet
  2. Hej , Jeg ser også frem til at følge Jeres blog i 2012

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet