torsdag den 25. november 2010

Blogudfordring...

Har fået den fra Jordbærkagen...

4 madprogrammer som jeg ser af og til.
Spise med Price
Det søde liv
Har altså ikke 4.... jeg kan nævne..

4 ting jeg har spist idag
Banan
Æble
Rugbrød med ost
Oksekøds suppe


4 smage jeg længes efter:
At smage citronfromage for føste gang igen...
Grape frugt med sukker
Peter Beier chokolade
Hvide chokoladefrøer som de smagte engang

4 ting jeg ønsker mig:
At min ex bliver helt rask.
Perfekt pearls ( til at lave fondant perlekant med )
En ferie med Fruen og ungerne
At der ikke kommer så meget sne denne vinter

4 smage jeg afskyr:
Sild
Grovpasta
Chilli Con Carne
Løs ris alamande

Og til sidst del af udfordringen er;
videresendes til 4 andre:
Hanne K s verden
Biancaskageverden
Piskeriset
Hos Manna

3 kommentarer:

  1. Mange tak - det skal jeg prøve at nå i dag eller i morgen :-)

    Peter Beier chokolade og citronfromage er altså også fantastisk!

    SvarSlet
  2. Hej Piske - Ja den er da lidt sød ikk

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Fy til mig.. Det havde jeg da slet ikke set... glæder mig til jeg er færdig med al den eksamensstress...
    Takker for udfordringen og vil prøve om jeg kan leve op til den! :D

    SvarSlet