søndag den 12. december 2010

Kage til svømme holdet !

Ja... I morgen svømmer Fruens svømme hold for sidste gang i år og de skal hygge med kage bagefter...

 Som Fruen har lokket mig til at lave...
Er ret glad for min perle dims................... Og snefnug udstikker..................
 Der er ikke noget Æ på nogle af mine bogstavslinialer....... Men det går..... Synes jeg .... hihihihi
Og så vil jeg godt lige anbefale disse her som jeg jo fik i min pakke kalender.......... De er super nemme at bruge.. Og der er en dims som er i selve linialen, som skubber bogstavet ud......... VILDT NEMT !

I kagen er der kakao/banan bunde 2 stk og 2 stk Fru Hansens drømmekage. Nougat creme , med hakket ananas. Hindbær mouse med hakket hvid chokolade samt hakket mørkchokolade med hindbær...

Smurt op  med kakao/nutella smør crem og overtrukket med fondant..................... Blomsterne er lavet at lyserødmarcipan med jordbær smag, med 50/50 fondant.

Håber de damer i morgen kan lide den.

6 kommentarer:

  1. Det er en fin kage. Og det er faktisk nogle rigtigt elegante bogstaver.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hvor er det en smuk kage :-D

    Jeg er sikker på at de kan lide den, kan de ikke, så sig at de skal skamme sig og skynd dig at sende dem til mig :-D

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  3. Hej Signe - Tak og ja... er altså rigtig glad for de bogstaver....

    Hej Birthe - Tak , Fruen siger at hun glæder sig til at se deres ansigter... For der var en der havde sagt at de kunne købe en Citron måne...

    Hej Nanna - Håber den er mums......

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. flot kage.... den skal nok give glade udbrud

    SvarSlet
  5. Hej Birgitte - Ja, de blev glade... Og jeg er vist blevet indbudt til at lave kagen til deres sommer afslutning.... hihihihi

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet