fredag den 3. december 2010

3. December - 3 pakke i pakkekalenderen

Lad være med at kigge hvis du ikke vil vide hvad der er i Pakkekalendenderen købt hos Speciel Købmanden.......
JA... Det måtte jo komme !!! En gave som jeg bare slet ikke  kan se mig selv komme til at bruge...
En melsigte... Praktisk når du skal sigte mel og flormelis fri for klumper...
Hmmmm altså, der er ikke klumper i min mel eller flormelis hihihihihihi

Ville du sige Jubiiii over sådan en tingest ????

Men... den havde stor underholdnings værdi her til morgen og det tæller også med.......... Nu er jeg endnu mere spændt på morgendagens pakke... Fnis

10 kommentarer:

  1. Min mand ville nok sige : Hvad fanden skal du med den ?? Endnu en ting der skal fylde i skabet -GG- Men jeg ville nu blive gald for den. Selvom jeg er glad og ivrig bruger af min alm tråd sigte :-D

    SvarSlet
  2. Det var tidligt at du fik blogget her til morgen :)
    Jo jo... Sikke en.... dims.... :)
    Ej man kan vel heller ikke være lige begejstret for alting vel?

    SvarSlet
  3. Hej Vibeke - Hihihi... Ja... Her var det mig der sagde sådan hihihi Jeg sigter .. aldrig ... hihihi

    Hej Little S - Ja ... Har fri i dag.. Skønt..
    Denne her dims.. Kommer i hvertfald ikke til at bo her hos mig hihihihi

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Altså måske kommer jeg så til at indrømme at jeg har to melsigter, som jeg faktisk bruger. Den ene er købt i italien og den anden er fra IKEA til 20 kr. Jeg bruger dem også som dl mål inden jeg sigter ned i skålen. Og jeg synes især de er praktiske når det er noget med kakao. Jeg synes det generelt gør det lidt lettere at røre mel ud i kagedej uden at behøve røre særligt meget.
    Men det er nok næppe en nødvendighed.
    Knus

    SvarSlet
  5. og så car det lige jeg tænkte hvad den skulle gøre godt for - sådan en mærkelig dims xD hvis man skal sigte noget var da da meget nemmere at gøre i en normal sigte i stedet for sådan en dims :D

    SvarSlet
  6. Hej Signe - Hihihi.. Her kommer den aldrig ud af pakken...

    Hej Chellis - Jeg er ... ikke til unødvendige dimser ... hihihi nok også fordi mit/vores køkken er vildt lille hihihi

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  7. Nøj, sikke en skøn dims. Perfekt til fibro-bagning :-)

    SvarSlet
  8. Hej Klidmoster - Mener du det ?........

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  9. Av - jeg synes den er smart! Sådan en ville jeg gerne eje. Grin bare af mig, men jeg mener det faktisk!

    God weekend fra Eva

    SvarSlet
  10. Marianna: det er jeg heller ikke mit køkken er stoppet nok op :P

    SvarSlet