lørdag den 18. december 2010

18 December - 18 pakke i pakkekalenderen

18. Dec.

Hold da op... Ja ved ikke hvordan det ser ud hos Jer i dag..... Men hos os var der kommet meget sne i nat. 10 cm og meget mere der hvor der var fyget sne.......... Har været ude og ryde i 1 time og 25 min.......

Men så var det også pakke tid !

Uhhh håbede på at det var det som det mærkedes som om..........

Og det var det !!!! Det er samme model som bogstaverne som der har været i kalenderen tildligere.

Glæder mig til at prøve den !

2 kommentarer:

  1. Hold da op, her har vi slet ikke fået noget og jeg tvivler på at vi får hvid jul. Jorden er knap nok hvid...

    God weekend :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Hej Birthe - Okay... her er den meget hvid, og hvis ikke vi får hvid Jul, ja, så kommer det bag på mig hihihi

    Jeg har sendt dig en mail med link til mine sne billeder...hihihi

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet