fredag den 17. december 2010

Blog udfordring

Blog udfordring

Jeg fået en blogudfordring, den kommer fra Annette af. Det er en sjov måde at lære hinanden lidt at kende på. Så jeg tager udfordringen op.

1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden:

Min mobil og mine nøgle

2. Favorit make-up mærke:
Hmmmmmmmmm har ikke noget ... bruger mange forskellige.. Men Nilens Jord, er jeg ret glad for, men ikke alle deres ting.
3. Favorit blomst:
Rose
4. Yndlingstøjbutik:
Har ikke de store valg muligheder... Så Zizzi.
5. Favorit parfume:
Montana  , ved ikke hvem der har lavet den.
6. Høje hæle eller flade sko:
De højeste hæl jeg går med er dem på mine oldstyle cowboystøvler....
7. Får du gode karakterer?
I hvad dog ????
8:Yndlingsfarver:
Sort.......... og gammelrosa
9. Drikker du energidrikke?
NEJ - da ikke når man kan bage en kage !!!
10. Drikker du ofte juice?
ALDRIG.......
11. Kan du lide at svømme?
Ja, ælsker vand... Men jeg viser mig ikke offentligt i en badedragt !
12. Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med:
Hvis jeg skal !!!!
13. Yndlingscreme:
Den der der dufter af citrus... Ihhh kan ikke huske hvad den hedder....
14. Vil du gerne giftes en dag?
Nej tak... eller Jo hvis, os homosekseuelle kan få lov til at blive gift , men ellers "nøjes" jeg med at være registret.
15. Bliver du nemt sur?
Ja.......... men som regl også god igen.......
16. Kan du godt lide at jagte spøgelser?
Det kan jeg ikke se nogen grund til... Passer de sig selv, så passer jeg mig selv...
17. Har du nogle forbier?
Ork  ja en masse
18. Bider du negle?
Nej. det er da ulækkert...........
19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse?
Hmmm ja....
20. Drikker du kaffe?
Nej, og heller ikke the, kun hvis jeg er syg....... Så kan the med honning godt stryge ned i halsen...

Jeg har ikke lige styr på hvem der har fået , haft denne... SÅ jeg giver den vidre til alle dem der har lyst og synes det kunne være sjovt at lege med !

3 kommentarer:

  1. Ihh,.. Er det ikke min y-creme som jeg også har? Biotherms? Den hvide med blåt? Den dufter i hvert fald af citron...

    SvarSlet
  2. Orv forresten... Kan læse at de er en pige med former :) Da favorit-tøjbutikken er Zizzi. Hnadler du nogensinde på nettet? På nettet handler jeg gerne i http://www.evans.co.uk/ eller http://www.asos.com/Women/Asos-Curve/Cat/pgecategory.aspx?cid=9577, ellers monsoon - selvom de lidt dyre har de LÆKKERT tøj og kjoler...

    SvarSlet
  3. Hej Little S - Jeps det er da selvfølgelig det den hedder ! Og nej, vil gerne kunne mærke og prøve tøjet, men tak !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet