torsdag den 2. december 2010

2. December - Pakke nr. 2 i pakkekalenderen

Lad være med at kigge hvis du ikke vil vide hvad der er i Pakkekalendenderen købt hos Speciel Købmanden.......

Synes de er fint pakket ind !

I dag var der så et rivejern, og det er ikke bare et alm rivejern. Der er opsamler på, som er meget let at få af og på, den køre nemlig i en rille. Men det der virker aller mest lækkert er håndtaget, det er nemlig ikke glat... Det er sådan lidt... Hmmm Ja... så det virker som et man kan holde fast i , selvom man har en dårlig hånd som mig...

Så jeg er GLAD og wiiiieeeee Endnu en ting som jeg er rigtig glad for............ Glæder mig til i morgen...

4 kommentarer:

  1. Gid det var mig, som havde fået en pakkekalender, som dig! Jeg misunder dig rigtig meget!!
    Sabine
    Sabinesverden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Sabine - Indrømmet , jeg er VILDT glad for at have fået denne pakkekalender... Har ikke haft en siden jeg var barn...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Fantastisk gave - og du har helt ret - de er virkelig smukt pakket ind :-)

    Alt for mange lægger slet ikke mærke til indpakningen, men altså, jeg er også helt vildt med at pakke gaver ind.....

    Jeg har sådan glædet mig til at se hvad du fik.

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  4. Hej Birthe - Ja... Indpakningen betyder da også noget !!!

    Glder mig til at prøve mit rive jern !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet