lørdag den 23. oktober 2010

Flødeboller

Ja så skulle vi prøve at lave disse her .....
De var sjove at lave, men kønne blev de ikke, og det var umuligt at smøre chokoladen på... Så... det blev sådan her... delvist ... hihihi
Luggi piskede og piskede...............

Så skulle de i ovnen... for ja... jeg glemte at tage et billede inden de kom ind............
De smager fint... Der er lidt meget chokolade, visse steder hihihihihi

Der skal altså lige en note ind - De flødeboller smager bare bedre for hver dag i køleskabet... Og marcipan bunden bliver dejlig blød og lækker............. Mums........

4 kommentarer:

  1. Det er mega svært at komme chokoladen på. MEn jeg syntes jeg fik fat i metoden tilsidst. Dine flødebolle ser skønne ud :-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser de lækre ud. Vi plejer at lave dem til jul, men får helt lyst til at lave dem med det sammen, når jeg ser dine.

    Knus Line (kageslottet.blogspot.com)

    SvarSlet
  3. Hej Marianne,

    hold da op de ser gode ud! Det kan godt være at det ikke gik helt som det skulle med chokoladen, men de ser nu alligevel vældig appetitlige ud :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  4. Hej Vibeke - Ja , dine blev rigtig flotte !!! Synes jeg forsøgte alt hihihihi... Men vi fik da grint og det var det vigtigste...

    Og kan altså godt anbefale den der marcipan bund... Og de er bedre i dag end i går... ummmm

    Hej Fru Wind - Det er da bare om at komme i gang... Der er jo lææænge til Jul hihihi

    Hej Camilla - De smager skønt !!!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet