lørdag den 2. april 2011

Lilla med tekst og blomster...

Linda har to drenge, den ene har gået i børnehave med Lego, den anden går i Luggis klasse... I dag fejre hun sin 40 års fødselsdag og hun skal overraskes med en kage.
 I kagen er der :
2 x Drømme kage med et tvist.
2 x kakaobunde.
Nougat mousse og hakket ananas.
Hindbær mousse med hakket hvid chokolade og hakket mørkt chokolade.
Smurt op med kakao smørcrem og overtrukket med Wiltons fondant.

Pynten er også lavet med Wiltons fondant. Perlekanten har fået lidt perlemors dust...

Kagen har fået en lille omgang rainbow glimmer drys................. hihihi Ses vidst bedst på det nederste billede, med alt mit rod også hihihi.
Tillykke Linda

10 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Glimmer er altid godt.
    Knus

    SvarSlet
  2. en flot kage. Det må have været en dejlig overraskelse for hende. ser ud som om det er de bogstaver jeg har også ... men jeg synes det driller voldsomt når jeg laver dem .... kan ikke få dem ud af formen uden de hives/går i stykker. Mon du har et par fif??

    SvarSlet
  3. Masser af glimmer... :) det altid skønt! Og ja Birgitte og jeg har også de bogstaver, men jeg syntes heller ikke de er helt nemme at arbejde med, hvordan får du dine så fine?

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot. Du har lavet de yndigste små roser :-)

    SvarSlet
  5. Hej Signe - Jaaaaa glimmer skal der til.... hihihi

    Hej Kagemor - Tak..

    Hej Birgitte - Jeg plejer at komme tylosepulver i fondanten, Ruller den ud og lader den ligge og.. tørre en lille smule... Stikker ud, og lader fondanten være lidt i linialen.

    Banker så linialen mod bordkanten, og hvis det ikke komme ud, så lirker jeg forsigtigt langs kanten med en knappenål. Men de er drilske...

    Jeg lader så bogstaverne tørre i 1-2 dage før jeg ligger dem på kagen, ellers driller de endnu mere...

    Hej Anne - Tak...

    Hej Little S - Kik lidt op hihihi

    Hej Vibeke - Takker..

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  6. Hvor er det en flot kage,skønne farver:-)

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare flot Marianne. Kan godt lide dine hortensiablomster, med de bitte blomster inden i. Det ser godt ud. ;)

    Kh Sus

    SvarSlet
  8. Hej Prik - Takker.

    Hej Sus - Jeg er selv "forelsket" i de Hortensiablomster, synes de er vildt nuttede...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet