fredag den 22. april 2011

Jordbær kage, eller... det skulle det have været........

I dag har vi rydet ud og op i kælderen... Virkelig knoklet... Og ja.. jeg skulle så bage så vi kunne få Jordbærkage til aftens hygge....
Feen spurgte mig forleden om man kunne lave dobbelt portion af den Syndige Jordbærkage i en form eller om den skulle deles i 2.

Jeg har lavet den i dobbelt før uden problemer, og også i dag - den skal bare have ca 10 længere i ovnen, og bunden er også længere tid om at køle af, før man kan rive nougat hen over...

De Jordbær jeg købte i onsdags, var så desværre ikke ret pæne idag... Så... de havde nok passet bedre til en... Alm portion... Men...... Det opdagede jeg forsent... Så en knap så køn kage blev det til , men mon ikke den smager godt alligevel....

4 kommentarer:

  1. Uhmums jordbær kage er bare så lækkert, især hjemmelavet.

    SvarSlet
  2. Sikker på den var rigtig god ;o)

    SvarSlet
  3. Hej Vibeke - Ja... dem man køber er bare ikke... Ok når først man har lavet sin egne...

    Hej Kagemor - Ja... den var mums, og jordbærene var også gode, de får der var.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. syn´s den ser lige tilpas lækker ud - mums, den må jeg prøv at lave.

    kh
    Anne

    SvarSlet