fredag den 11. februar 2011

Gulerods muffins



Har brugt min egen opskrift, men har bare til sat ca 50-70 g hakket chokolade.

Glasuren er smeltet hvidchokolade og lidt smørre ost, flormelis og appelsin saft, rørt sammen så det var til at sprøjte ud og.. ikke flød ud.


Lego har selvfølgelig været inde med disse til naboen.

NOTE : Godt nok en SØD topping, en anden gang vil jeg bruge enten lime eller citron saft og skal i...
God konsistens, men SØD.................

Muffinén var god med chokolade stykkerne i.

4 kommentarer:

  1. Jeg har lige siddet og koncentreret mig om ikke at savle i tastaturet... for hunnan hvor ser de læx ud! :-D

    SvarSlet
  2. Kan jeg sige andet end NAM NAM!?!

    SvarSlet
  3. Hey, god ide med at putte chokolade i - og altså de er jo bare for smukke!! De er heldige, din familie :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  4. Hej Piske - undskyld !

    Hej Kagemor - Det var de i hvertfald.

    Hej Birthe - Det gør bare et eller andet ved en kage, når den få en lille blomst på... Måske man selv skulle prøve.. hihihihi

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet