torsdag den 8. august 2013

Prøver at bage et brød... Del 1

Er ukampdygtig eller skulle jeg sige... Ubagedygtig i øjeblikket.... Har overstrukket to ledbånd i højre arm og betændelse i albuen, den gør stort set ondt lige meget hvad jeg forsøger at bruge den til....

Tror min veninde blev træt af at høre på mit brok over ikke at kunne bage.... I hvertfald "smed" hun en tingest i min retning i går, som jeg burde kunne bage i, uden at skulle bruge højre arm, og uden at skulle ælte....



Det er så meningen at man kun skal bruge 3 stk værktøj...



At man sætter skålen/formen på vægten, men det dur min vægt ikke til, ikke stort nok ballance punkt.

Der følge en lille opskrifts bog med i kassen. Dog ikke på dansk, brugte grund mål på vand og mel, og blandede så min mel blanding ud fra de gram der måtte bruges.



Det ser fint ud, men ikke nemt at røre med venstre...



Nu er skålen/formen lukket sat til hævning med et viskestykke over.



Har sat uret til en time, så kigger jeg lige til det....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar