fredag den 2. november 2012

Sikken en ro...

Ja,, jeg var også faldet i fælden hos findopskrifter, synes egentlig at deres koncept lød godt nok.

Men hold da op - ja godt nok betød tilmeldingen til dem at der kom mange besøg på siden...

Men med i kølevandet kom der så også rigtig mange kommentarer fra annonume.... og heldigvis så har jeg jo sat det sådan op at jeg skal godkende alle kommentarer før de kan komme på siden...

Sikken dog som folk kan finde på at skrive........... !!! Jeg er tæt på at være rystet !

Skrev til siden og bad dem fjerne alt fra min side, og det gjorde de inden for 24 timer, så den ros skal de have.

Set i bagklogskabens klare lys var det jo dybt godt nat at tilmelde mig sådan noget...

For har jo faktisk bare min blog fordi det er hyggeligt og fordi det er nemmere at dele mine opskrifter med mine venner, på denne måde.....

Så.. ja.. jeg nyder stilheden i kommentarboksen, og hygger mig over at der alligevel er pænt mange der kigger forbi hver dag... Som nok deler glæden over kager, lige som mig.....

Rigtig god weekend alle sammen


11 kommentarer:

  1. Jeg er også røget i fælden....Men i modsætning til dig, har de stadig ikke slette mig selvom jeg har skrevet til dem, og bedt dem om det....

    SvarSlet
  2. Ej jeg sidder da og priser mig vildt lykkelig for at jeg ikke takkede ja. Pyhhh og sikke da en fælde. Dejligt er det dog at høre at de er hurtige til at fjerne ens side når man be'r om dem men alligevel...
    En dejlig blog har du og ja vi kigger da forbi - ingen tvivl om det :-)

    SvarSlet
  3. Puha jeg er glad for jeg ikke har oplevet det på trods af at jeg også for mengae besøg fra anonyme. Dog er der godt nok mange der har svært ved at følge en opskrift... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihihi ja,... Nogen gange må jeg også slette min mail adresse her inde, fordi der kommer så mange mail at jeg ikke har tid til at svare..

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  4. Puha, hvor er jeg glad for, at jeg takkede nej! Jeg forstår det, som om du har fået mange negative kommentarer, og det kan jeg slet ikke forstå, hvorfor folk gør. Hvis de ikke kan lide bloggen, så kan de jo bare holde sig fra den, ik? Og ja, vi er da en del, der kigger forbi, netop fordi det er hyggeligt :)

    Det der ellers irriterer mig med det koncept, er at når jeg nu googler en opskrift, og jeg kan godt være meget specifik (f.eks mht ingredienser), så ender alle links fra de første mange sider af google-resultater, på en findeopskrift side hvor jeg så skal mange links/opskrifter igennem for at finde den opskrift som gav google-resultatet. Faktisk lykkes det mig oftest overhovedet ikke at finde den, og der er hits på opskrifter, som intet har med min søgning at gøre.

    Faktisk irriterer det mig så meget, at jeg søger opskrifterne på engelsk, bare for at undgå konceptet. Og folk der er blevet irriterende henvist til min blog (som jeg er blevet til deres), kan jeg altså godt undvære....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja...... sig endelig ikke ja tak til dem !!!

      Og ja.... har fået kommentarere på hvor grimme mine kager er og hvor ulækkere mine opskrifter lyder. Og ja.. det må folk selv om hvis de synes,. Men jeg er altså glad for mine kager og opskrifter..

      Men bestemt ikke at jeg tvinger nogen til at se på bloggen eller ... prøve min e opskrifter..

      En af deres metoder er åbenbart at de gør sådan at man slet ikke kommer ind til selve bloggen mere, når man feks googler.. Så kommer folk kun til deres side...

      Vi kan jo bare håbe på at flere så vil melde sig ud, så.. vi kan få nogle ordentlige søgninger igen.....

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
    2. Tænk jeg har lige kigget dine opskrifter hurtigt igennem og jeg synes da de er ret normale for kager;) kan ikke se hvad der er ulækkert i dem... Men kan godt forstå jer. Det er daogså p... Irriterende hvis man skal en masse opskrifter igennem for at finde den man søgte på :(

      Slet
    3. Tjjaaa jeg synes egentlig heller ikke at jeg putter underlige ting i, altså har godt nok en for kærlighed for marcipan.. Men det er jeg jo ikke alene om :-)

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  5. Jeg takker min skæbne for at jeg har holdt min sti ren... Sikke noget mos. Har læst så meget negativt om den side.
    Og marcipan - det er jo en af livets goder :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihihi ja, vær du glad for det :-D

      Og ja.. da.. det er en af de rigtige goder :-D

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet