lørdag den 15. oktober 2011

Kikse kage......

Kikse kage er endnu en af de kager som jeg "bagte" den gang jeg var teenager.......


Valgte at bruge opskriften som stod bag på vanillie kiksene, for synes jeg kan huske at det var sådan vi gjorde den gang... For mange år siden ...



Og det er jo dejlig nemt og lige til....................

Min tålmodighed er så ikke til at skulle vente til dagen efter.. Så jeg har haft den i fryseren ca 1 times tid, og så lige 2 timer i køleskab..

Skar tynde skiver med min Global kokke kniv og det gik helt fint.




Begge unger kan lide det, så nu må vi se hvad Fruen siger når hun smager ...

3 kommentarer:

  1. mmmmmm husker den også, fra dengang....for længe siden !

    SvarSlet
  2. Det er total nostalgi - fik den også en overgang som teenager :-)

    SvarSlet
  3. Hej Kagefan - Ja ikk for lææænge siden hihihihi

    Hej Piske - Jeps nemlig, synes det er lidt sjovt at prøve om .. det stadig smager som man husker.. Og jo, det synes jeg kiksekage gør... 1 tyndt stykke er dog nok for mig.. Mindes at man kunne spise noget mere den gang !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet